Livet är slöjd!

En blogg om slojd.nu, läromedel, fortbildning och symaskiner. Välkommen!

Jättefin artikel i sydsvenskan

Direktlänk 0 Kommentarer
Fullt upp fullt upp!

Idag och hela helgen är jag och mamma på symässa i Göteborg. Vi träffar massvis av trevliga textillärare och det är kul att kunna visa nya Slöjdlexikonet - online! Om ett par veckor är det dags för symässa i Malmö och då kommer vi vara där och köra lillväske samt pärlstickningsworkshop!

Snart ska vi lägga upp lite bilder från mässan!

Den här krönikan tycker jag är bra, den förmedlar så bra det jag försöker säga!

http://sydsvenskan.se/opinion/heidiavellan/article633955/Den-roda-traden.html

PS. jag har precis fått reda på att jag kommit med i lundakarnevalens "skrädderi"! En 70 man stark styrka som syr allt till karnevalen! Så nu vet jag vad jag ska göra i vår... DS

/Sara
« Äldre Start Nyare »