Livet är slöjd!

En blogg om slojd.nu, läromedel, fortbildning och symaskiner. Välkommen!

Skolforum

Direktlänk 1 Kommentarer
För fösta gången var jag på Skolforum enbart som besökare. Tidigare har jag alltid medverkat på något sätt men i år tänkte jag bara ta en liten snabb runda. Jag var utan förväntning eftersom att jag inte fick en enda träff när jag sökte på slöjd på Skolforums hemsida. Hel förutsättningslöst gav jag mig in i den stora hallen och plötsligt hade det gått 4 timmar! Och det hann gå tre timmar till innan jag gick där ifrån. Jag roade mig hjärtligt helt enkelt, det fanns massor av matnyttigt både för mig som lärare och för mig som läromedelsproducent. Eftersom det är så mycket enklare att lägga upp bilder på Facebook så fortsätter jag där eller rättare sagt HÄR
Alla kan titta även om du inte har ett fb-konto, stäng bara dialogrutan som eventuellt kommer upp.

  1 Kommentarer :

Anonym skrev 5 januari 2013 kl. 00:27
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
« Äldre Start Nyare »