Livet är slöjd!

En blogg om slojd.nu, läromedel, fortbildning och symaskiner. Välkommen!

Slöjdhelg på Fridtuna!

Direktlänk 0 Kommentarer
En Hel Helg MED Bara slöjd OCH slöjdfolk :-) Jag vante in mars bjöd Familjen Möller fåll Släkt Vänner OCH slöjdiga till Fridtuna FÖR Att vi skulle fa umgås Tillsammans OCH slöjda. Var OCH EN In SITT SATT ...

Massa mat var DET förstås också, here sitter Mi MED synd lilla Elna.


Vi slöjdade bad inne och ...


ute i Växthuset.


DET gal Att ha Koll på ämnet,


OCH Att fora traditionen vidare till Nasta generation,

 OCH Alla SOM Annu integra Känner jag mig sminkad slöjdfrälsta. Nisse hade dock in SIG hemslöjdens Nya stiftet MED texten "Vara Händer formar Framtiden" i vanten harmoni märke Han ETT MED "Revolutionen är handgjort" + en liten slojdpin förstås :-)
Med Help AV Nagra meter tyg Känner jag mig sminkad DET lättare Att Bära tösen. Kolla i "rattmuffen" AV Reliefrya SOM aldrig blev någon rattmuff utan istället ska-hamna in barnvagnshandtaget.


« Äldre Start Nyare »